Monday, May 30, 2011

PETTY STUFF

(late entry due to low internet connection on that day-one week before IB ended)

Oh my god...I swear today was just the most stupid day of my life!

I tengah baca surat BTN, check apa barang nak kena bawa semua benda and suddenly terbersin sambil baca tengah toleh-toleh. And guess what!!

LEHER I TERKEHEL.

Okay, I don’t know la if dia terkehel ke, or salah urat ke but now dah tak boleh nak toleh-toleh and my neck HURTS LIKE HELL!

I know right, lame gila terkehel sebab bersin je. Macam takde benda lain; jatuh tangga ke, gaduh dgn orang nak selamatkan member from kena simbah asid ke barulah cool sikit kan.

Ni dok teleng-teleng, sakit leher sebab bersin. And I seriously never have thought that this kind of thing would happen to me. Stress.

But you know what, kalau dah ditentukan Tuhan leher terkehel sebab benda macam tu je memang boleh terjadi okay. Kun Fayakun. You never know.

So one moral that I get from this is that life is full of possibilities of weirdly getting hurt.

1 comment: