Thursday, July 15, 2010

Datang Melawat

Tadi aku called rumah nak cakap yang aku tak boleh balik esok. Lepas itu nenek aku angkat sebab nenek dgn atuk aku datang rumah nak lawat. Aku sedih gila tak dapat balik minggu ni. Sudah hampir 3 minggu terperuk dekat KMB memang perasaan rindu terhadap family aku meluap-luap.(ayat macam geli hahaha)

Lepas itu aku pun cakaplah dgn nenek aku. Aku gembira, terharu dan rindu sangat-sangat sampai masa cakap meleleh-leleh air mata. Demi mengelakkan malu daripada roommate aku sebab nangis cakap dgn nenek, aku cepat-cepat keluar bilik lari nyorok bawah tangga.

Yeye! Esok parents aku nak datang sekali dgn nenek dan atuk aku.
Woooohoooo......!

Actually I was informed that on Sunday there was going to be a talk on university placement. That is why i cancelled on going back but apparently the news is not confirmed yet. I think it is only compulsory for the parents of some particular students to come on that day.

No comments:

Post a Comment